مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه دبیرخانه ها در سازمان اوقاف در سه حوزه پاسخگویی به مردم، پاسخگویی به مکاتبات وارده و مکالمات فعالیت دارند خواستار ارتقای کیفی و کمی فرهنگ پاسخگویی در سازمان اوقاف و امورخیریه شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حسن ربیعی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه پیش از ظهر امروز در همایش سراسری مسئولان دبیرخانه و کارشناسان هماهنگی و پیگیری ادارات کل اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه نشست مشترک کارکنان دفاتر ریاست سازمان اوقاف پیرامون 3 محور ارتباطات، و مهارتهای ارتباطی، پاسخگویی به نامه ها و مکاتبات و مکالمات مردمی و ایجاد شبکه پیگیری برگزار می شود افزود : پاسخگویی به  نامه ها، مکاتبات، مکالمات مردمی  و ارتقاء فرهنگ پاسخگویی در سازمان اوقاف و امور خیریه و ارتقاء سطح آموزش ها و مهارتهای اداری را از جمله اهداف این همایش برشمرد.
 
حسن ربیعی تشکیل قرارگاه پیگیری در دبیرخانه های اوقاف و امور خیریه را اقدامی برای پیشبرد جهادی فعالیت ها دانست و افزود : ایجاد شبکه پیگیری نامه ها، مکاتبات و برنامه های ابلاغی در استان ها یکی از محورهای این نشست است وایجاد شبکه پیگیری به منظور پیگیری مکاتبات و یافتن پاسخ نامه ها و برنامه های اولویت دار در حال اجراست.
 
مدیرکل حوزه ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد : تحرک و پویایی، سرعت بخشی به مکاتبات و ارتباط مستمر و پیگیری شفاهی و کتبی و حضوری از جمله وظایف کارشناسان دفاتر ریاست است.
 
ربیعی در ادامه با ارائه گزارشی از ستاد پیگیری مکاتبات در 6 ماهه اول سال در سازمان اوقاف از به نتیجه رسیدن 531 نامه اداری معادل 54٪ از مکاتبات در این سازمان خبر داد.
/2759/